Nikomu nie trzeba mówić, jak ważna jest jakość wykonania produktu, czy usługi, jak to wpływa na wizerunek firmy. Oczywiście zależy to od filozofii danej organizacji i podejścia do Klienta, ale jeśli chce się budować markę i utrzymywać długotrwale relacje to pójście na łatwiznę, czytaj dostarczenie do odbiorcy jak najszybciej byle czego nie jest najlepszym rozwiązaniem. Każdy z nas codziennie, zawodowo lub prywatnie, wchodzi w relacje klient-sprzedawca i dokonuje wyboru, czy chce je utrzymywać, czy jak najszybciej zakończyć i zapomnieć.
Wszyscy mówią o jakości, odmieniając przez wszystkie przypadki, a jak to w praktyce wygląda w SUM Poland? My po prostu lubimy być zadowoleni z wyprodukowanych przez siebie pokrowców. Zwłaszcza kończąc jakiś trudny projekt staramy się po jakimś czasie upewnić, że osłony działają prawidłowo. Każdy pojedynczy pokrowiec wyprodukowany przez SUM Poland przechodzi szczegółową 2-etapową kontrolę jakości. Można powiedzieć, że kontroler jakości przyjmuje na swoje barki ciężar odpowiedzialności za pracę każdego członka zespołu: od pracownika technicznego, przez dział konstruktorski, po produkcje.
Czy mimo tak szczegółowej weryfikacji produktu nie ma reklamacji? Nie będziemy czarować i twierdzić, że nigdy żadnej nie mieliśmy, zwłaszcza jak pracujemy nad prototypami. Nawet uprzedzamy Klienta, że ze względu na nietypowe warunki niektóre rozwiązania stosujemy pierwszy raz i będziemy „w pogotowiu”, dopóki nie potwierdzi, że wszystko funkcjonuje. Ważne jest to, jak się podchodzi to tematu i czy się wyciąga wnioski. Dla nas istotna jest też, co jeszcze raz podkreślimy, nasza satysfakcja z wyprodukowanych, zamontowanych i spełniających wszystkie wymagania odbiorcy pokrowców termoizolacyjnych.