SUM Poland dba o swoich Klientów

Wracacie Państw do swoich klientów z pytaniem, czy twój produkt spełnił ich oczekiwania, zaspokoił ich potrzeby? Bo my tak! Kontaktujemy się z Inwestorem i pytamy jak „sprawują” się nasze pokrowce, czy widzą różnice w zużyciu energii (energooszczędność), sprawność obsługi izolowanych urządzeń, poprawę bezpieczeństwa pracy? itp. Oczywiście bezpośrednim takim potwierdzeniem jest kolejne zamówienie z tego samego zakładu lub informacja od nowego kupującego, że zostaliśmy mu poleceni. To jest dla nas największe wyróżnienie, że klienci przekazują do nas namiar, poświadczając tym samym, że jesteśmy sprawdzonym i solidnym wykonawcą.

Jakiś czas temu szef utrzymania ruchu w przedsiębiorstwie z branży przetwórstwa tworzyw sztucznych podzielił się z nami spostrzeżeniami, jak u niego w zakładzie funkcjonują pokrowce SUM Exhaust Guard. Izolowaliśmy tam duży park maszynowy składający się z ekstruderów i wtryskarek. Urządzenia te nie były zaizolowane, bo …, co często spotykamy, Klient nie wiedział, że jest technologia „skrojona” na tego typu instalacje techniczne. Jakie były jego obserwacje po kilku tygodniach od montażu pokrowców?:

  • Przy rozpoczęciu pracy każde urządzenie potrzebowało na rozruch około 30% mniej energii niż dotychczas.
  • Łatwy i beznarzędziowy demontaż izolacji pozwala na błyskawiczne dotarcie do wybranego elementu. Każdy pracownik w razie potrzeby, bez problemu zdejmuje i zakłada pokrowce na danej maszynie.
  • Dodatkowo, ograniczone zostało ciepło emitowane na halę produkcyjną. Pracownicy do tej pory pracowali w koszulkach, a teraz „skarżą” się, że muszą założyć bluzki z długim rękawem.

My wiemy, że nasze pokrowce SUM Guard sprawdzają się nawet w bardzo wymagających warunkach, ale zawsze to przyjemność posłuchać takiego potwierdzenia od zadowolonego klienta.